söndag, mars 19, 2006

Suverän lördag!

Åh så roligt! Mat och dryck i goda vänners lag och med finbesök från Australien kan ju inget gå fel. Mat intogs på Pong Asian som får fem tummar upp. En suveränt välsmakande Thaibuffé med rätt styrka på alla rätter. Kan verkligen rekommenderas. Jag kommer absolut att gå dit igen.

Efter mycket dryck avslutades kvälle på Patricia. Om någon hittar mitt passerkort till jobbet där kan ni väl höra av er. Börjar bli en tradition att bli av med saker på Patricia men det kanske har att göra med att det ofta är sista stället man går till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tack för senast! Alldeles strålande. Tänk att få dansa mitt i schlageryran på en båt där det regnar konfetti från himlen. Hör av dig när det blir tunnelbanerace, vill gärna ha revansch för att Mårten spöade mig i armbrytning, haha.

Malin sa...

haha, Lasse! ja, är det inte jag så är det väl du som tappar bort saker på sunkbåten. it's the circle of life på nåt sätt.

Lasse Jansson sa...

Helt underbart clara! Jag är så imponerad av att ni hade efterfest! Armbrytningen var en höjdare!