söndag, maj 20, 2007

Welcome to "My Crib"


Bild 007
Originally uploaded by lassemanjansson.
Tjoho! Jag har köpt mig en sommarstuga! Mitt ute på Upplandsslätten har jag numera ett litet, gammalt torp. Så skoj, så många projekt som genast tog fart i mitt huvud! Sommaren är ju inte långt bort, men jag får nycklarna redan den sista maj så jag ska nog hinna komma i ordning till midsommar. Några fler bilder finns här.

Ska genast fylla gården med grillar, utemöbler, hängmatta och massor med sommarleksaker. Cykeln måste rustas och jordkällaren skottas fram. Finns en hel del att göra men det får jag ta i den takt jag hinner. Först nöjen, sedan jobb :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kulkul. Grattis till hemmansägar'n!

Anonym sa...

grattis! det var inte igår man hade äran att träffa dig heller!

Lasse Jansson sa...

nej, och är man anonym ökar inte chanserna direkt.

Anonym sa...

Fantastisk köp. Torpägare Jansson banne mig. Det var det först inköpet på länge som inte har en fjärrkontroll :-)
/Mårten

Lasse Jansson sa...

Mårten: Det har du rätt i! Inte direkt någon "hi tech building" men ska nog få dit lite tekniska prylar. Kul att läsa något av dig. Var håller du hus? Inte på din blogg iallafall.