söndag, juni 05, 2005

Långt födelsedagsfirande!

Min bror fyllde 25 år i fredags och vi hade planerat en överaskningsdag på lördagen med en massa folk, paintpall, middag och utgång. Vad vi inte hade planerat med var att bror bjöd på födelsedagsfest på fredag redan. Bara att ta tjuren vid hornen och hålla god min. Fredagsfesten var mycket bra så lördagsmorgonens invasion och överaskningsmoment inleddes i lite lugn takt. Men när vi väl var vid paintballarenan steg adrenalinnivån och allt föll på plats. Bror fick spela i kycklingdräkt och matchen inleddes med ett "Chicken run", kycklingen sprang och vi övriga tömde våra magasin efter honom. Efter det lite vanliga matcher, attans vad skoj men vilken träningsvärk man sitter med just nu. Middag intogs på libanesiska restaurangen Sahara, suverän mat i trevlig miljö. Kvällen avslutades på DJ-SM som numera är en tradition. En ren kanonhelg helt enkelt, och ändå är halva helgen kvar eftersom det är Sveriges nationaldag imorgon. Den ska nog firas med en rejäl sovmorgon.

Bilder från hela helgen finns här.

2 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Vet inte riktigt hur jag hittade hit, men den där bulan på huvudet såg inte skön ut!
Och jag håller med, libanesisk mat = mycket god!
Ha en skön nationaldagskväll!

Lasse Jansson sa...

Välkommen.

Det kostar att ligga på topp. Kycklingens överarmar hade en blålila ton idag kan jag intyga om.