tisdag, november 28, 2006

Skoj på en måndag.

Den här veckan var det dags för lite måndagsskoj. Radiostyrda bilar på www.cargel.se stod på programmet och racet blev jämnt och intressant. 24 minuters Le Mans race med två förare per bil garanterade hög stämning och tävlinginstinkten höjs ju alltid ett par snäpp när det är race. Otroligt roligt!

Efter det intogs middag på Indian Sitar, en klassisk indisk krog med utsökt mat och goda öl. Kvällen avslutades på Bishop Arms, där Blekinge Rököl var kvällens intressantaste öl. Vi firade av en kollega som slutar genom att alla bjöd honom på 2 cl sprit. Blev en imponerande samling whiskey, rom och till och med en Dry Martini för honom. Det ska kännas att sluta, har inte sett till honom än. Kommer han in före lunch blir jag imponerad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kl 16:00 stapplade han in, inte helt utan bleka toner i ansiktet.

För övrigt vill jag bara tillägga att jag vann! Och det var i princip enbart min förtjänst ;)

Matt sa...

Fan vad kul det hade varit att se Johan stupfull. Jag gillar inte rököl. Hörde även att det var en riktigt söt tjej på BA